مجيد اسفنديار آموزش روشهاي بازاريابي براي هر منطقه و استان را از ديگر اهداف برگزاري اين کارگاه آموزشي عنوان کرد و يادآور شد: اين کارگاه با حمايت مالي بخش خصوصي در شهريورماه برگزار ميشود.
سرپرست دفتر بازاريابي و تبليغات گردشگري همچنين به ايجاد بانک اطلاعات جامع گردشگري در خانههاي جهانگردي استانها در سال جاري اشاره کرد و افزود: اين کار با هدف دسترسي آسان به آخرين اطلاعات گردشگري استانها انجام ميشود.
اسفنديار انتشار مقالههاي علمي و تحليلي به منظور توجه به خانههاي جهانگردي را از ديگر برنامههاي دفتر بازاريابي و تبليغات گردشگري عنوان کرد و گفت: هدف از اين کار آشنايي مخاطبان با فعاليتهاي خانههاي جهانگردي و جلب همکاري گروهها و نهادهاي مختلف فعال در اين زمينه است.
وي خاطرنشان کرد: بررسي تجربيات کشورهاي توسعه يافته در زمينه توسعه گردشگري و جلب مشارکتهاي مردمي با هدف پيادهسازي برنامهها و فعاليتهاي اين کشورها از ديگر برنامههايي است که از طريق ارتباط با دفاتر نمايندگي اطلاعرساني گردشگري و سفارتخانههاي جمهوري اسلامي ايران در خارج از کشور انجام ميشود./115
انتهای پیام/